شرایط خدمات ما

لوازم خانگی

۱۸ ماه خدمات طلایی و ۶۰ماه waranti قطعات

توجه داشته باشید هرگونه شکستگی و نقص فنی در هنگام جابه جایی،آتش سوزی،نوسانت برق،استفاده ناصحیح در دستگاها(فیلترها،ترانس برق،و اتصالات غیر استاندارد) که مورد تایید شرکت نباشد…شرکت هیچ گونه مسئولیتی در قبال خدمات ندارد.

تنظیمات و آموزش فقط یک بار درمدت خدمات رایگان می‌باشد.

ارائه‌ی این کارت با کد اشتراک معتبر این شرکت با ذکر تاریخ نصب نام تکنسین و شماره تلفن مربوطه جهت نصب و تعمیر دستگاه الزامی است و المثنی صادر نمی‌گردد.

شرکت مسئولیتی در قبال خرابی های دستگاه قبل از صدور این کارت نداشته و صدور این کارت برای دستگاه‌های خراب و تقلبی ممنوع و پیگرد قانونی دارد.

خدمات تعمیر و تعویض قطعات درمدت زمان خدمات فقط یک بار به صورت رایگان می‌باشد.

فیلترهای جانبی،تامین جنس مصرفی،طبق تعرفه به عهده ی مشتری می باشد.

شرکت هیچ گونه مسئولیتی در قبال خرید جنس فیک و غیر اصل ندارد.

یخچال ساید و فریزر

۱۸ ماه خدمات طلایی و ۶۰ماه waranti قطعات

 ۱۸ ماه برای سیستم تبرید(کمپرسور،اپراتور،کندانسور،و ۱۲ماه لوازم الکتریکی)

لباسشویی و ظرفشویی

۱۸ ماه خدمات طلایی و ۶۰ماه waranti قطعات

۱۸ ماه لوازم مکانیکی و ۱۲ ماه لوازم الکترونیکی

ماکروفر و جاروبرقی

۱۸ ماه خدمات طلایی و ۶۰ماه waranti قطعات

توجه:خدمات این کارت فقط توسط مراکز مجازاین شرکت پس از تماس مشتری محترم با دفتر مرکزی و ارائه شماره

 اشتراک کارت و مشخصات ۱۰ روز پس از ثبت آن درسیستم فعال می گردد .لازم به ذکر است معرفی تکنسین از 

طرف فروشگاه بامشتری محترم موجب ابطال خدمات این مرکز خواهد شد.

تلویزیون

۱۸ ماه خدمات طلایی و ۶۰ماه waranti قطعات

توجه داشته باشید هرگونه شکستگی و نقص فنی در هنگام جابه جایی،آتش سوزی،نوسانت برق،استفاده ناصحیح در تلویزیون،درموارد( اینترنتی،ایرادات ظاهری,شکستگی پنل،) شامل خدمات نمی باشد.

تنظیمات و آموزش فقط یک بار درمدت خدمات رایگان می‌باشد.

ارائه‌ی این کارت با کد اشتراک معتبر این شرکت با ذکر تاریخ نصب نام تکنسین و شماره تلفن مربوطه جهت نصب و تعمیر دستگاه الزامی است و المثنی صادر نمی‌گردد.

شرکت مسئولیتی در قبال خرابی های دستگاه قبل از صدور این کارت نداشته و صدور این کارت برای دستگاه‌های خراب و تقلبی ممنوع و پیگرد قانونی دارد.

خدمات تعمیر و تعویض قطعات درمدت زمان خدمات فقط یک بار به صورت رایگان می‌باشد.

شرکت هیچ گونه مسئولیتی در قبال خرید جنس فیک و غیر اصل ندارد.

کنترل و لوازم جانبی شامل خدمات نمی باشد

پنل و پیکسل تلویزیون شامل خدمات نمی باشد…به استثنای مشتریان که از خدمات VIP شرکت استفاده کرده باشند. (پرداخت۵٪ کل مبلغ دستگاه با ارائه فاکتور خرید از سوی مشتری)

توجه : خدمات این کارت فقط توسط مراکز مجازاین شرکت پس از تماس مشتری محترم با دفتر مرکزی و ارائه شماره اشتراک کارت و مشخصات ۱۰ روز پس از ثبت آن درسیستم فعال می گردد .لازم به ذکر است معرفی تکنسین

از طرف فروشگاه بامشتری محترم موجب ابطال خدمات 

این مرکز خواهد شد.

خدمات طلایی

Golden Services

مشترک گرامی مراحل نصب و فعالسازی خدمات(دراستان های تهران و البرز)….استانها و مراکز سراسر کشور

۱_تماس با شماره های شرکت و ثبت آدرس

۲_مراجعه ی تکنسین مربوطه با توجه به تخصص مربوط به نوع کالا برای نصب و ثبت فاکتور

۳_دریافت پیامک و فعالسازی اشتراک

توجه :مشتری گرامی تمامی پیامک ها از سرشماره ی………

برای شما ارسال میگردد در غیر این صورت خدمات دستگاه متعلق به این مجموعه نبوده و متعاقبا مسئولیتی نسبت به آن ندارد.

درصورت مفقود شدن پیامک مشتری های عزیز از طریق مراجعه به سایت مجموعه (www.38104.ir)نسبت به شرایط خدمات دستگاه خود میتوانند اقدام کنند.

لاذم به ذکر است اقدام به استفاده از لوازم جانبی در هنگام نصب برای ایمنی دستگاه از قبیل(فیلتر،ترانس برق،پاک کننده ها) مدت اشتراک خدمات به مدت ۶ماه اضافه خواهد شد.

این اشتراک خدمات در موقع نصب به مدت ۳۶ماه قابل تمدید می باشد.

شرایط نصب و ارسال پیامک فعالسازی اشتراک در سایر استانها متفاوت می باشد

برای مطالعه سایر شرایط خصوصی و تکمیلی خدمات دستگاها بارکد را اسکن نمایید.

پیمایش به بالا